Niezawodny partner w przemyśle od 140 lat!

Poznaj naszą historię

Uszczelnienia zgodne z wymogami LABS

Innowacyjna technologia czyszczenia uszczelnień do najbardziej wymagających zastosowań

Chesterton 650 AML

W pełni biodegradowalny, bezpieczny dla środowiska olej syntetyczny dla przemysłu!

Chesterton Connect

Prosty i niezawodny sposób monitorowania pomp i systemów uszczelniających w celu utrzymania bezawaryjności!

Chesterton przedstawia nowe pojedyncze i podwójne uszczelnienie modułowe

Zbudowane w oparciu o platformę AXIUS™ zapewnia maksymalną kontrolę i różnorodność konfiguracji

 

Pojedyncze kompaktowe uszczelnienie szlamowe 170L do pomp Warman® serii AH®

Do zastosowania w ciężkich szlamach, eliminuje lub znacząco ogranicza zużycie wody płuczącej

Wysokowydajne, wielozadaniowe szczeliwo DualPac 2212

Odporne na ciśnienie i temperaturę, wykonane w technologii DualPac®

Uszczelnienie dzielone

Innowacyjne rozwiązanie Uproszczony montaż

Uszczelnienie Matrix Rotary Seal

Łatwe w montażu, opatentowane uszczelnienie dzielone na wytarte wały

Skuteczna odbudowa i trwałe zabezpieczenie betonu

Szybkowiążąca, niewrażliwa na wilgoć zaprawa epoksydowa ARC EG-1

Szybkie naprawy

ARC BX5 szybkoutwardzalna powłoka opracowana z myślą o urządzeniach narażonych na ścieranie

Smarowanie łańcuchów i lin

Problemem często spotykanym w codziennej eksploatacji urządzeń jest często przedwczesne zużycie się elementów współpracujących oraz hałas. Duży wpływ na poprawną eksploatację ma sposób i rodzaj smarowania.
W wielu przypadkach napęd w urządzeniu jest przenoszony łańcuchami Galla, dlatego warto zwrócić uwagę na pracę tego elementu.

W przypadku łańcucha Galla oraz lin mamy do czynienia aż z dwoma podstawowymi rodzajami wsółpracy:

* sworzeń - tuleja (tarcie pomiędzy wiązkami liny)
* zębatka - tuleja (lina - koła prowadzące)


Każdy z tych przypadków, to inne wymaganie, co do smarowania. Nasuwa się więc pytanie:

Czy aby zapewnić optymalną pracę, wystarczy jeden sposób smarowania?

Aby zapewnić właściwe smarowanie pary sworzeń - tuleja - niezbędny jest środek, który potrafi:

* spenetrować przestrzeń pomiędzy tą parą,
* potrafi rozpuścić i usunąć zabrudzenie (by nie uszkadzało współpracującej powierzchni,
* jest trudny do wyciśnięcia, (zabudowuje się w strukturę matalu)
* zabezpieczy antykorozyjnie współpracujące powierzchnie.


Aby zapewnić właściwe smarowanie pary zębatka - tulejka - (lina - koła prowadzące) niezbędny jest środek, który potrafi:

* dokładnie pokryć wymagane powierzchnie,
* "zabudować się" w chropowatości metalu
* wytrzymać duże naciski (nie pozwoli się wycisnąć)
* posiadać odporność na wypłukiwanie.

Te wymagania stawiane środkowi smarnemu może spełnić para produktów A.W. Chesterton:

1. Olej penetrujący do sworzni i łańcuchów i lin Chesterton 601
    Posiada dobre właściwości penetrujące, dzięki dodatkom detergentów czyści smarowane powierzchnie,
    dodatki antykorozyjne i wysokociśnieniowe umożliwiają prace w trudnych warunkach.

2.
Jako uzupełnienie środek do przekładni otwartych Chesterton 715
    Doskonały środek smarny do przekładni otwartych, dzięki zastosowaniu polimerów wysokocząsteczkowych,
    odporny na duże naciski i trudny do wypłukania.

Wróć